TOTAL PR - Agentie PR si comunicare > Retail > Campania de Vânzare Sustenabilă a Brazilor De Crăciun – Leroy Merlin

Campania de Vânzare Sustenabilă a Brazilor De Crăciun – Leroy Merlin

Ajunsă la cea de-a 8-a ediție consecutivă în 2022, campania de vânzare sustenabilă a brazilor de Crăciun este promisiunea fermă a Leroy Merlin pentru un mediu mai curat și mai protejat, dar și pentru o abordare 100% sustenabilă a unui moment de vânzare cu impact ridicat atât pentru comerciant, cât și pentru clientul final.

Grija pentru natură este una dintre prioritățile Leroy Merlin, astfel că toți pomii vânduți de retailer provin din pepiniere special create pentru plantarea și creșterea pomilor de Crăciun. Pepinierele sunt situate exclusiv pe terenuri agricole care acoperă zeci de hectare, contribuind astfel la reducerea emisiilor de dioxid de carbon prin însăși existența lor.

După rezultatele remarcabile din ianuarie 2022, peste 30.000 de clienți au participat la campania de colectare și reutilizare a pomilor de Crăciun și au returnat aproximativ 40.000 de pomi. În acest context, Leroy Merlin a decis să extindă aria de acoperire a campaniei.

Astfel, în ianuarie 2023, timp de două săptămâni, toți românii care aveau un brad de Crăciun, indiferent de unde l-au cumpărat, au fost încurajați să îi acorde o a doua șansă, aducându-l în magazinele Leroy Merlin din întreaga țară. Iar noi suntem bucuroși să comunicăm astfel de campanii, cu impact direct și rezultate cuantificabile pentru un mediu mai curat și o societate mai implicată.

Inițiativa Leroy Merlin a generat peste 50 de materiale în presa din România, de la publicații generaliste și de business, la reportaje pe principalele televiziuni din țară:

 

Project Info