Turul României

Turul României este una dintre cele mai prestigioase curse de ciclism rutier din sud-estul Europei și cea mai importantă competiție ciclistă din România. Din 2019, Auchan România este partenerul principal și co-organizator al competiției, alături de Federația Română de Ciclism & Ministerul Sportului, continuând astfel misiunea companiei de a încuraja un stil de viață sănătos. Astfel, în baza unui parteneriat pe termen lung cu FRC, Auchan susține activ organizarea anuală a Turului, un proiect unic care combină mândria națională cu peisaje fabuloase și o competiție istorică.

Din 2019, TOTAL PR este partener de comunicare pentru Turul României, iar mixul de comunicare implementat presupune crearea unei platforme în jurul evenimentului care să promoveze un stil de viață sănătos în rândul publicului larg, să genereze implicare din rândul pasionaților de sport și să sublinieze valoarea turistică a țării, continuând astfel angajamentul companiei de a promova valorile României.

Începând cu anul 2019, fiecare ediție a Turului României a beneficiat de un plan de comunicare personalizat, menit să crească notorietatea evenimentului online & offline prin asigurarea unei prezențe constante în mass-media înainte și în timpul evenimentului, prin atragerea unor ambasadori de brand relevanți care să promoveze evenimentul făcând apel la conceptul de localism (Turul României trece și prin orașul meu!) , precum prin crearea unor activări speciale în social media care să atragă non-fans din rândul clienților, pe baza pasiunilor lor actuale (mâncare tradițională, călătorii în țară).

În perioada 2019-2022, comunicarea integrată pentru Turul României a generat o creștere constantă în mențiuni media earned, acoperind toate tipurile de media – TV, radio, online și print central & local. Campania de media este susținută prin tactici precum:

  • Comunicate & informări de presă constante
  • Conferințe de presă în București în orașele principale prin care trece Turul
  • Pitching de interviuri TV/Radio/Online
  • Parteneriate media locale
  • Press trip jurnaliști și KOLs în Turul României

➢ 2019: +600 mențiuni ale evenimentului (earned media) / 18 mil. Reach

➢ 2022: +1400 de mențiuni ale evenimentului (earned media) / 28 mil. Reach  

Campania de promovare a Turului României 2021 a fost finalistă în cadrul competiției PR Award din același an, la categoria Sports&Entertainment. 

 

Project Info