TotalPR comunică pentru Hornbach

Bucureşti, 21 mai 2012: În urma unui pitch organizat la începutul lunii aprilie, TotalPR oferă servicii de relaţii publice şi management de evenimente pentru Hornbach România, una dintre principalele reţele de bricolaj de pe piaţa locală şi europeană.

Contractul este valabil pe o perioadă de un an, iar campania de comunicare va fi lansată începând cu această lună.

"Anul acesta este unul foarte important pentru Hornbach datorită aniversării a 5 ani pe piaţa locală de bricolaj. Tocmai din acest motiv am căutat un partener de comunicare care să răspundă nevoilor noastre actuale şi, cel mai important, să înţeleagă business-ul şi piaţa pe care activăm. Membrii agenţiei au dovedit aceste lucruri prin ideile inovatoare şi creative pe care ni le-au propus. Sperăm astfel ca această colaborare să fie una de lungă durată, cu beneficii de fiecare parte", a declarat Ronela Gherasim, Director de Marketing Hornbach România.

TotalPR va furniza astfel servicii de consultanţă, media relations şi management de evenimente.

"Ne bucurăm că expertiza noastră în domeniul Home&Deco/Construcţii a convins o companie care îşi alege extrem de atent partenerii, precum Hornbach. Avem ocazia de a comunica pentru cea mai apreciată reţea de bricolaj din România, cu o sortimentaţie uriaşă şi servicii unice", a declarat, la rândul său, Cosmin Mareş, General Manager TotalPR.

Potrivit afirmaţiilor sale, o parte dintre proiectele deja aprobate de către echipa Hornbach România vor fi puse în practică începând cu luna aceasta.

Despre TotalPR

Agenţia TotalPR şi-a început activitatea în 2009 câştigând conturi din domeniul IT&C, iar din martie 2010, a decis să intre pe o nouă nişă, respectiv cea a pieţei de Construcţii & Amenajări interioare.

În acest moment agenţia este specializată pe consultanţă în branding, comunicare şi PR, echipa fiind formată din profesionişti care propun, produc şi transmit mesajele clientului pe multiple canale, online şi offline.

Din portofoliul diviziei Home&Deco/Construcţii a TotalPR fac parte companiile Ariston Thermo, Lasselsberger, Saint Gobain Glass, Sika, Symmetrica, Kuma. Divizia IT a agenţiei comunică pentru Endava, EuroGsm, iQuest, Interactive Intelligence, Netopia mobilPay, Romsys, SAP România și Zitec.

Despre Hornbach România

Concernul german Hornbach Holding AG aparţine familiei Hornbach şi este condus de Albrecht Hornbach, în funcţia de Preşedinte.

Compania fondată în 1877 deţine în prezent unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit tip DIY din Europa. Cotată la bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania, România, Austria, Olanda, Cehia, Elveţia, Suedia, Slovacia, Luxemburg) operând 134 magazine.

În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei magazine în Bucureşti (Militari, Berceni şi Baloteşti) şi unul în Braşov.