Ariston Comfort Challenge
Prin campania de CSR Ariston Comfort Challenge, compania a decis să ajute la îmbunătățirea vieților celor nevoiți să trăiască zi de zi fără acces la apă caldă. Cu sprijinul Crucii Roșii Române, Ariston a donat peste 400 de boilere în peste 250 de instituții din toată țara, ajutând peste 32.000 de persoane să se bucure de un confort de bază: accesul la apă caldă.
Campania a fost susținută de 3 atleți obișnuiți cu sporturile extreme și depășirea limitelor propri. Avram Iancu, Alex Găvan și Andrei Roșu au demonstrat, fiecare în felul său, că ieșirea din zona de confort trebuie să fie o alegere personală și nu o obligație. Fiecare dintre ei și-a convins comunitatea online să doneze pentru susținerea misiunii, contribuind la ajutarea și altor români care se află în această situație.
Campania, susținută prin activări în social media, media relations și un eveniment dedicat, a generat peste 150 de mențiuni ale brandului în presă și social media și peste 1 milion de vizualizări ale clipurilor de campanie.
Campania a obținut locul 3 în cadrul competiției Romanian CSR Awards 2019.