VELUX România – Autumn Create Demand Campaign
Pentru clientul nostru VELUX, unul dintre principalii producători de ferestre de mansardă, ce comercializează produse și soluții pentru case inteligente, sustenabilitea este un pilon de bază atât la nivel de business, cât și de comunicare. Așadar, absolut orice inițiativă are la bază insight-uri valoroase despre plus valoarea adusă la nivel de dezvoltare durabilă.
Pentru a comunica vârful de vânzare pe perioada toamnei, am abordat mesaje și mecanici contextuale. Focusul și call to action-ul s-au mutat pe case sustenabile, sănătoase și costuri ținute sub control.
Comunicatul de presă a demonstrat cu cifre impactul ferestrelor de mansardă în economiile de consum ale românilor, ce înseamnă a locui sustenabil și cum putem adopta cu toții un stil de viață ergonomic și sănătos.
Ne-au ajutat cu detalii practice pentru o casă eficientă energetic, sustenabilă, dar și cu impactul ei la nivel de mediu, confort și sănătate, 3 influenceri relevanți pe categoriile nominalizate:
- Gabi Ralea – Specialist în reamenajare interioară
- Dragoș Tuță – Consultant în sustenabilitate
- Cezar Amititeloaie – Medic Specialist Cardiolog